Moi! Olen 13 vuotias tyttö. Haen serveriinne builderiksi olen ollut ylläpidossa yhdessä serverissä. Olen ollut moderaattorina ja Head-adminina eli, tiedän ylläpidosta aikas paljon. Olen lukenut serverin säännöt. Tämä on kunnon hub serveri joissa yleensä pelaankin, pelaan joka päivä täällä. Tykkään auttaa ja rakentaa. Haluisin auttaa aina vain enemmän. Minulla on skype mutta ei toimi . Olen pelaillut serverissänne aika kauan. Osaan hyvin rakentaa. Tämä serveri on vielä kaiken lisäksi hyvin suunniteltu. Olen ollut "Rähinäcraftissa" siis ylläpidossa. Olin ensin moderaattori sitten head-admin. Tiedän serveristänne paljon. Ylläpito on auttavaista ja ystävällistä. Yleensää kun menen johonkin uudelle serverille alan vain kerätä rakennus materiaaleja. Olen itse ystävällinen ja auttavainen minkä jo ylempää näitte. Voisin rakentaa esim, kitpvp:hen mappeja ja sen sellaista. Jos en saisi builderia autan silti aina kaikkia. Minkä kerkeän. Voin auttaa koska vaan ketä vaan. Osaan englantia vielä jonkin verran. Pelaan viidessä Minercaft servussa aina "samaan aikaan". Ylläpitoa olen monissa servereissä auttanut vaikka olen ollut normi pelaaja. Pelaan sekä suomalaisissa että englantilaisissa servuissa. En hermostanu aina heti. Jos joku vain tulee tarvitsemaankaan apua olen aina auttamassa. Teamspeak 3 minulla valitettettavasti ei ole. Anteeksi jos unohdin jotain noista hakemus ohseista/säännöistä.
Olen pelannut minecraftiä jotain viisi vuotta. Voisin itse serverillä näyttää rakennuksiani creativessä. Nn nyt valitettavasti ole rakentanut sinne. Mutta rakentaisin jos vain sanotte mitä rakennan! mitään Enempää en nyt valitettavasti keksi. Kiitos kun luit! Terveisin:Julia1007 !!