[Mode]-DaniMine871

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

[Mode]-DaniMine871

ViestiKirjoittaja DaniMine871 » 02.03.2015 18:19

Minecraft nimimerkkini on DaniMine871.

Ikäni on 11.

Minä olen ollut serverillä "PärinäCraft" 2 kertaa Moderaattori, Sitten olen ollut serverillä "DreamLane" Co-Owner, Sitten olen ollut yhdessä pienessä servussa Admin, en muista nimeä, Ja oma servukin on tulossa! tiedostoissa parissa vielä pari juttua vielä huonosti, sitten pääsenkin plugineiden pariin.

Jos joku on grieffannut talon, Katson kuka se on, Jos teillä on Plugini nimeltään "Coreprojekt" (jotain sinne päin) niin Komennoilla /co i taikka /co l Jos teillä on Prism plugini (en muista nimeä) niin /prism i taikka /pr Ja jos teillä on vielä joku muu, sitten en tiedä. Rollback tapahtuu coreprojekt pluginissa komennolla /co rollback ja Prism pluginilla /prism Rollback Ja bannaan sitten kyseisen pelaajan komennolla /tempban (pelaaja) (aika) (syy) (en ole varma teidän servusta miten bannataan :D)

Käyn serverillänne noin 2-8h per päivä.

Minua motivoi Moderaattorina olemisessa se että saan auttaa pelaajia, Tarvittaessa muuta ylläpitoa ja että saan olla avuksi :)

Haluan serverillenne Moderaattoriksi koska sielä en ole hirveästi nähnyt muuta ylläpitoa ikinä olltu kun olen ollut paikalla. (pelaan myös klo 7.00 aamulla :D)

En nyt keksi muuta kertomista, Dani kiittää ja kuittaa toivottavasti nautitte lukemisesta ja niin.
DaniMine871

Re: [Mode]-DaniMine871

ViestiKirjoittaja kungfupanda28 » 25.03.2015 15:25

Et ole ollut palvelimella kuukauteen joten lukotan tämän!

Edit: Korjaus 17 päivään. Joten en lukota vielä
kungfupanda28
Moderaattori
Moderaattori

Paluu Hakemukset