Survival ja kartta

Anna palautetta meistä, ja ehdota juttuja :). Älä kuitenkaan hauku palvelintamme tai sen ylläpitoa/pelaajia.

Survival ja kartta

ViestiKirjoittaja Rasmus01212 » 19.03.2015 17:32

Karttassa voisi olla koordinaatit, koska silloin voisin katsoa tason missä olen, kun kaivan. Kyllä! Tiedän, että f3:sesta voi katsoa koordinaatit, mutta minä en pysty katsoa siitä eikä varmastikkaan monikaan. Sillä minulla on hyvin yleinen tietokone, jolla on hyvä laatu eikä se toimi joten korjatkaa se tai lisätkää koordinaatit takaisin karttoihin. Survivalissa olisi hyvä jos siellä olisi kauppa lisäksi haluaisin että pystyisi itsekkin tehdä kaupan ja warpin sinne hyväksyisivät ylläpitäjät. Siinä olivat kaikki asiat :) .
Rasmus01212

Re: Survival ja kartta

ViestiKirjoittaja SamppaPro » 19.03.2015 22:03

Jos sinulla on läppäri niin onko ongelmana se että F3 näppäimen tilalla on jokin muu pikanäppäin? Itsellä on näin, mutta ainakin minulla toimii että painan Windows näppäimen vasemmalla puolella olevaa Fn-näppäintä ja vaikkapa tätä F3 näppäintä samaan aikaan niin toimii.

En muista onko joskus ollut kartoissa koordinaatit. Jos on, mojang on itse sen poistanut johon en voi vaikuttaa :(.
Laitan ketjun lukkoon ylläolevin syin.
SamppaPro
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Palaute ja ehdotukset