Hei!
Pelinimeni on iSplay ja haen tänne Builderiksi koska tämä on kunnon HUB serveri eikä mikään jonne serveri.
Löysin teidät YouTuben kautta koska etin Suomalaisia Minecraft servereitä.
Olen ollut Jumalauta serverillä Admin se on yksi "kunnon" serveri missä kanssa piti hakea. Muut serverit missä olen ollut ylläpidossa niin on niitä suomalaisia "jonne" servereitä.
Näin: /co i sitten siihen tulee sen pelaajan nimi ja sitten /co rollback (nimi) t:(aika) r:(radius) sitten kun saan selville kuka sen teki niin sitten juttelen hänen kanssa, kun on juteltu päätän tuomiosta.
Minulla on skype ja toimiva mikrofoni ja kuulokkeet.
Minä osaan jotenkin mvp komentoja ja osaan muitakin hyödyllisiä komentoja. Ja olisin mahdollisimman hyödyllinen muille pelaajille, ja kellekkään ei tulisi mitään pahaa oloa.
Sitten voisin auttaa kanssa niitä jotka on uusia serverillä ja esimerkiksi haluisi hakea rankkia tälle serverille niin kertoisin että kuutiohub.foorumimme.com.
Olen 14v poika Seinäjoelta joka on ystävällinen, rehellinen ja rauhallinen.
Minulla ei ole uudellakoneella screenshotteja mutta minulla on teidän serverin plotilla jotain spawn töherrystä ja voisin rakentaa jotain aiheeseen liittyvää myös jos tarvitsee.