[Mode]-timikris

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

[Mode]-timikris

ViestiKirjoittaja timikris » 01.05.2015 16:48

Moro! Pelinimeni on timikris olen 14 vuotias ja haen Moderaattoriksi.(Psst asun Joensuussa :D) Komennot on hyvin hallussa, voin pelata täällä n. 21h viikossa.

Kokemusta on servereistä. Miepä vaikka kerron missä olen ollut ylläpidossa, Suomicraft-Mode (Ei ole päällä enää), Purplecraft-Admin (Ei ole päällä enää) ja Wildycraftissa olen nytkin Moderaattori. Grieffauksia tapahtuu melkein joka päivä, mutta en tiedä tapahtuuko tällä serverillä. Mutta kuitenkin grieffaukset selvittelesin /co i (CoreProtect inspectorin) jolla näen onko joku ottanu blockkeja / ottanut. Sitten palautan paikan ennalleen /co r u:(pelaajan nimi)t:(aika) b:(blockit)r:(säde). Lopuksi annan tuholaiselle (tarkoitan grieffaajalle) rangaistuksen, rangastus riippuu teosta.

Olen rauhallinen, tykkään pelaajista ja en bannaa/kickkaa tahallani pelaajia.

Serverinne löysin http://minecraft-mp.com/ sivustosta. Tiesin heti että tämä on hyvä servu.

Toivottavasti vastaatte/huomaatte tämän hakemuksen, yritin parhaani. TeamSpeakkiin voin tulla, ja skype minulla on myös. Skype nimi, zZKrissZz. No tässäpä tämä hakemus oli. :) Terveisin timikris! ;)
timikris

Re: [Mode]-timikris

ViestiKirjoittaja SamppaPro » 01.05.2015 16:51

Mielestäni oikein hyvä hakemus! Puolestani hyväksytty mutta odotetaan jonkun toisenkin mielipidettä.
SamppaPro
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kungfupanda28 » 01.05.2015 17:00

Ihan hyvä hakemus ja jos olet wildycraftissä moderaattorina niin osaat varmastit komennot erittäin hyvin. Hakemus oli omasta mielestäni kuitenkin ehkä pikkaisen liian lyhyt (Vaikkei sen pidäkkään olla mikään jättimäinen :D). Oisit esim voinu kertoa itsestäsi vähän enemmän, mutta kyllä minunkin puolesta jatkoon vaan! :)
kungfupanda28
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja SamppaPro » 13.05.2015 17:00

Hyväksytty // Lukotettu
SamppaPro
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Hakemukset