Moderator hakemus

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

Moderator hakemus

ViestiKirjoittaja MixuHD » 01.05.2015 19:38

Iltaa / Päivää /Aamua Milloin ikinä tätä luetkaan. Minun nimeni on MixuHD ja tykkään pelata Minecraftia. Olen pelannut tätä peliä jo kauan , Mutta nyt kun tässä parin vuoden aikana olen tullut tähän multiplayeriin mukaan ja maistamaan näitä mahtavia servuja. Olin hakemassa normaalisti servereitä tänä iltana kunnes löysin Kuutiohubin ja siellä oli sen verran pelaajia että ajattelin mennä pelaamaan ja löysin siis serverinne täältä http://minecraft-mp.com/ . En nyt viitsi ruveta commandeja kirjottamaan koska ne on jo niin hyvin halussa että en oikeen viitti kaikkea ruveta kirjottamaan. Olen 13 vuotias nuori poika täältä Etelä - Suomesta päin. Tykkään auttaa pelaajia ja jutella myös heidän kanssa . Kokemusta minulla on ollut 3 omaa servua yksi oli Namicraft ja Muilla olikin sittten numero ip:t joten en nyt niitä muista ja ne kaksi minun mielestä vähän failasivat. Minulla on myös mikki Blue yeti ja siis käytän Team Speak 3
Ja skypeä mutta eiköhän tämä jo ole tässä Mixu Kuittaa

- By MixuHD
MixuHD

Paluu Hakemukset