Serverinne löysin http://minecraft-mp.com/ osoitteesta. Halusin hakea juuri tähän serveriin ylläpitotöihin, koska mielestäni porukkaa riittää, mutta sitä ei kuitenkaan ole liikaa. Ulkoasu ja pluginitkin ovat mieleisiäni.
Olin Admin noin puoli vuotta sitten PahviCraft serverillä, joka lopetettiin. Adminin töissä opin auttamaan pelaajia parhaani mukaan. Grieffaukset jne ovat jokapäiväistä selvittelyä. Ensin ottaisin käyttöön CoreProtectin inspectorin (./co i) jolla näen kuka on blockkeja laittanut/ottanut. Sitten palauttaisin paikan ennalleen käyttäen komentoa /co r u:(pelaajan nimi)t:(aika) b:(blockit)r:(säde). Lopuksi antaisin grieffaajalle sopivan rangaistuksen riippuen tämän aiheuttamasta tuhosta. For example, i would give 4 week bans for destroying other players houses.
Olen asiallinen, rehellinen ja luotettava sekä tulen hyvin toimeen muiden kanssa. Minulla on skype, mutta tällä hetkellä en omista toimivaa mikkiä/kuulokkeita, hommaan kyllä sellaiset mahd. pian. Toivon että huomioitte osaamiseni ja hakemukseni ja harkitsette valintaani! Ystävällisin terveisin narkoosi