Builder Hakemus By : FeriusMan

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

Builder Hakemus By : FeriusMan

ViestiKirjoittaja FeriusMan » 27.02.2015 15:28

Hei, olen tämmöinen 11.v poika olen jo tehnyt admin hakemuksen mutta reputin sen siksi haen vähän alempaan rankkiin.

Eli haen Builderiksi ja voin vaikka näyttää rakennemiani creative plotissani ja vähän muuallakin. Minä olen ymmärtänyt että pitää tehdä muutama todella hieno
rakennelma ja lähettää hakemus ja toivottavasti tämä hyväksytään koska haluan rakentaa todella paljon ja minulla on muutama ideakin päässäni.
Tämä saattoi olla aika lyhyt hakemus mutta minuun voi ottaa yhteyttä skypessäkin Tapio200

Eli Minecraft nimi : FeriusMan
Miksi haet : haluan todella paljon rakentaa ja auttaa servereitä siksi koska se on kivaa minun mielestäni
Mistä löysit meidät : Katsoin youtube videon
Mihin serveriin ja rankkiin haluat : No haluaisin rakentajaksi koska tykkään rakentaa
Kokemuksesi : MorsoPvP, KapinaCraft, McKekksi olen kaikissa näissä Co-Owner
Kuvia rakennuksistasi : No ensinnäkin kun olet omistaja niin olet varmaan nähnyt niitä minun rakennelmiani

Minulla siis on toimivat kuulokkeet ja mikrofoni.
FeriusMan

Re: Builder Hakemus By : FeriusMan

ViestiKirjoittaja kungfupanda28 » 25.03.2015 15:21

Olet rakentajana. Lukkoon!
kungfupanda28
Moderaattori
Moderaattori

Paluu Hakemukset