Admin Hakemus

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

Admin Hakemus

ViestiKirjoittaja FeriusMan » 24.02.2015 21:15

Hei, KuutioHubin Omistaja tai kuka ikinä oletkaan minun nimeni on pelissä FeriusMan ja Haluaisin hakea ylläpitoon adminiksi.

Ensinnäkin minun ikääni nähden ette ota minua ehkä ylläpitoon ainakaan adminiksi koska ikäni on 11.v...
Mutta minä osaan hyvin komentoja esim groupmanagerit on kunnossa ja riippuu mitä plugineita serverillänne on.
Olen melkein koko huomisen päivän koneella koska on vapaata ja niin on loppuviikkokin (24.2-30.2) ja 24.2 olen koko päivän tavoitettavissa esim. skypessä.
Skypeni on : Tapio200 huomaatte varmaan jo tuosta oikean nimeni mutta sillä ei ole väliä.
Ja jos tarvitsee vielä enemmän tekstiä tai asiaa niin minulle voi lähettää äsken sanomaani skypeen eli tapio200 viestiä jos tämä alkuviesti edes kelpaa.
11.v ...
T:FeriusMan
FeriusMan

Re: Admin Hakemus

ViestiKirjoittaja SamppaPro » 25.02.2015 17:06

Hei, hakemuksesi oli melko lyhyt, en tiedä luitko ohjeet. Meillä on plugineita yli 50 erilaista.., niin en usko että kaikkiin löytyy kokemusta :D..
Mutta ikäsi on myös liian alhainen.
Vaikka hylkäisin tämän valitettavasti saman tien, odotetaan yhden ylläpitäjän kommenttia vielä..
SamppaPro
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Admin Hakemus

ViestiKirjoittaja kungfupanda28 » 25.03.2015 15:17

Samaa mieltä Napsulin kanssa. Aika lyyt hakemus sekä ikäsi on alhainen. Oma mielipiteeni Hylätty!

Edit: Emme hae admineita. Lukkoon!
kungfupanda28
Moderaattori
Moderaattori

Paluu Hakemukset