Rakentaja Hakemus Lukapett

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

Rakentaja Hakemus Lukapett

ViestiKirjoittaja lukapett » 29.03.2015 13:42

Moi!
Minä olen 12-vuotias poika joka pelaa minecraftia.
Minun Nimeni on pelissä Lukapett.
Haen rakentajaksi koska olen Hyvä tekemään rakennuksia jotka ovat hienoJa olen ollut Monessa serverissä rakentaja.
Kokemusta minulla on monesta serveristä peräti kymmenestä joissain kävi sillä tavalla että ne rikottiin enkä ehtinyt olla kuin muutaman päivän rakentaja ja sitten se ranki oli mennyt pois kun serveri oli rikottu.Tässä olisi kuva siitä hakemus talosta http://imgur.com/a/j9khy#0 tuossa linki.
Skype nimeni on lukapett856.Ja myös teamspeak löytyy.Headsettinä on sound blaster wireless tactic 3d wrath.Mikki on headsetissä Hyvä ei särise.

Mutta kertokaa tuolla alla pääsinkö.Eli Jos haluatte nähdä talon livenä se on creativessa kordinaatit ovat X:897 Y:65 Z:-1603

Hyvällä odotuksella terveisin Lukapett.
Viimeksi muokannut lukapett päivämäärä 29.03.2015 16:36, muokattu yhteensä 1 kerran
lukapett

Re: Rakentaja Hakemus Lukapett

ViestiKirjoittaja SamppaPro » 29.03.2015 14:04

Hakemus sisälsi useita kirjoitusvirheitä...

Taloissa kannattaisi olla enemmän sisustusta.

En osaa päättää, sanonko jatkoon vaiko ei jatkoon
Joten odotetaan muiden mielipiteitä.
SamppaPro
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Rakentaja Hakemus Lukapett

ViestiKirjoittaja kungfupanda28 » 29.03.2015 18:18

Hakemus oli ihan ok vaikka sisälsi kuitenkin kirjoitusvirheitä eikä talokaan ollut niin hieno (Yksityiskohdat, sisustus, jne.) Oma mielipiteeni siis: Hylätty!
kungfupanda28
Moderaattori
Moderaattori

Paluu Hakemukset