Moderaattorin hakemus

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

Moderaattorin hakemus

ViestiKirjoittaja Rasmus01212 » 26.03.2015 17:05

Moi olen Rasmus01212! Pidän kovasti serveristänne ja olen päättänyt hakea moderaattoriksi. Olen katsonut moderaattoreiden hakemuksia ja lukenut ohjeet. Olen steamissä ja nimeni on Ra01212 (steamissä). Lisäksi olen nähnyt mitä te täällä teette. Nyt kerron miksi haluaisitte minut, koska olisin varmasti hyvin aktiivinen sillä en ole missään servussa ylläpidossa. Lisäksi olen hyvin oppivainen osaan lataa resurssipaketteja ja voisin lataa yhden resurssipaketin myös tähän serveriin jos se käy. En tehnyt tästä turhan pitkää vaikka osaisinkin venyttää vielä tätä tekstiä. Toivoisin kovasti, että hyväksyisitte minut. Kiitos kun katsoitte! :)
Rasmus01212

Re: Moderaattorin hakemus

ViestiKirjoittaja SamppaPro » 27.03.2015 06:55

Hakemus ei ollut tarpeeksi pitkä, ja ohjeissa pyydetyt tiedot eivät olleet hakemuksessa. Sinun kannattaisi lukea hyväksyttyjä hakemuksia, koska ne on pitkiä jne.

Ylläolevin perusteluin hylätty
SamppaPro
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Hakemukset