Admin hakemus

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

Admin hakemus

ViestiKirjoittaja volkom12 » 30.01.2015 16:03

Admin xXx_Chear_xX
Olen 12 ja puoli vuotta.
Minä haluaisin hakea adminiksi kuutiohub.tk:hon.
Minulla on kokemusta rahacraft nimisestä serveristä (admininä.) Osaan rollbackata eli /co rollback u:(pelaajannimi) t:(aika).
Löysin tämän serverin laittamalla nettiin hakuun kuutiokulma, kun siellä on servereitä ja sitten löysin sivuston nimeltä kuutiohub.tk, joinasin ja mietin hakea rakentajaksi, mutta halusin sittenkin adminiksi. :)
Minä haen adminiksi, koska tykkään rakenella taloja ja auttaa muita pelaajia. :)
Minä en ole (älyttömän hyvä) ticketissä, mutta, kun joku laittaa ticketin ja minä luen sen tp:n häneen, katson /co inspect ja klikkaan blockia.
Tämä on kielitaito "juttu." On our server nothing so big happened, only griefing and something like that. :)
Minulla ei ole teamspeakia 3 vielä, mutta hankin sen ja skypessä voin lähettää vain viestejä koska mikki on ei toimi. :(
En ole tehnyt skriptejä
volkom12

Re: Admin hakemus

ViestiKirjoittaja kungfupanda28 » 31.01.2015 09:33

Hylätty ja lukkoon. Syy: Bannien kierto, koitat vain saada tuhottua servun.
kungfupanda28
Moderaattori
Moderaattori

Paluu Hakemukset