[Moderator] ZKlimppi

Hae ylläpitoon tai unbanneja.
Alueen säännöt
Jätä yhteystiedot pois, ja tee hakemuksesta helposti luettava, sillä kuka tahansa saa tulla arvostelemaan sen. Älä tee uutta hakemusta ennen kuin on kulunut kaksi viikkoa, jos vanha hylätään.

[Moderator] ZKlimppi

ViestiKirjoittaja ZKlimppi » 05.03.2015 19:57

Moi! Olen 13-vuotias poika joka tykkää pelata Minecraftia :) Olen pelannut jo noin 4vuotti Minecraftia ja on jo aika paljon kokemusta multicraftista ja kaikista komennoista :)

Haen tähän koska haluaisin tuoda serveriin lisää iloa ja ylläpitoa :)

Planet819 kertoi minulle tästä kyseisitä Serveristä, ja tykästyin siihen :)

ZoikkiCraft, SuperAdmin_--_EbinCraft, Moderator_--_TurveCraft, Admin_--_Murocraft, Moderator

Jos pelaaja avaisi ticketin talonsa grieffaamisesta, menisin paikan päälle, katsoisin "/co i" kuka on blockit ottanut/laittanut,
Korjaisin tihutyöt "/co rb u: (tekijä) t: (aika) b: (blockit) r: (säde)". Korjauksen jälkeen antaisin tekijälle tämän ansaitseman rangaistuksen.(Yleensä grief määrän mukaan)

The most difficult case was when cople of plugins was broken, if i remember right, broken plugins were PvP Plugin and Chat plugin. But we fixed it perfectly :)

Joo, mun englanti ei oo mikään paras, mutta uskoisin että kyllä se riittää ;)

Minulla löytyy Skype ja TeamSpeak 3, toimiva mikki ja kuulokkeet.

Olen ystävällinen persoona joka tykkää pelata ja pitää hauskaa kavereidin kanssa, ja minun kanssa on helppo tutustua :) Ja jos haluaa pyytää skypessä kaveriksi niin siittä vaan!!! :) Ja myös tykkään auttaa ihmisiä! :)
Viimeksi muokannut ZKlimppi päivämäärä 06.03.2015 17:57, muokattu yhteensä 1 kerran
ZKlimppi

Re: [Moderator] ZKlimppi

ViestiKirjoittaja Kaakko123 » 05.03.2015 20:29

Hakemuksesi on lyhyt eikä paljon mitään sinusta.
Sanoisin että Hylätty!
Kaakko123

Re: [Moderator] ZKlimppi

ViestiKirjoittaja kungfupanda28 » 25.03.2015 15:30

Hakemus oli ihan ok ja ikä on hyvä. Mielestäni voisi ottaa jatkoon!
kungfupanda28
Moderaattori
Moderaattori

Paluu Hakemukset